בטקס חגיגי ומרשים השיק בנק ירושלים סניף בביתר עלית

אתר קול חי No Comments on בטקס חגיגי ומרשים השיק בנק ירושלים סניף בביתר עלית
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

באירוע רב משתתפים נחנך סניף חדש של בנק ירושלים בביתר עילית בהשתתפות רבנים, אישי ציבור ונציגים של הבנק

טקס ההשקה וקביעת המזוזה היה בהשתתפות המרא דאתרא, הרה"ג יעקב טופיק שליט"א שנשא דברים ואמר שהוא מכיר היטב את הפעילות של הבנק כבר שנים, ועל כך שהבנק היה שותף לתהליך של בניית העיר, ויש לו אמון מלא בו. הרב צבי ברוורמן שאף הוא נאם באירוע, אמר שהיכולת של הבנק היא בהבנה של המגזר החרדי וביכולת ההחזר שלו, ומאחר ומדובר במגזר מאוד אמין, טוב שראה הבנק לנכון לפתוח סניף בביתר עילית כי זה מחזק עוד יותר את הקשר עם הציבור החרדי. עוד נשא דברים, סגן ראש העיר יצחק רביץ, שברך על פתיחת הסניף ועל כך שנכנס שחקן חדש ומרכזי לעיר שבעבר נאלצו תושביה להרחיק עד ירושלים על מנת לקבל שירותים בנקאיים. בנוסף נכחו באירוע, מר זלמן שובל – מבעלי הבנק, יו"ר הדירקטוריון בנק ירושלים, מר זאב גוטמן, מנהל החטיבה הקמעונאית מר ישראל בוקר, הקבלן מר חיים זקן מבעלי הקניון בו הושק הסניף ועוד אישי ציבור ועסקנים מהעיר.

"אני מזמין את תושבי העיר לבוא וליהנות משירותי הבנק הרבים" אומר מנהל הסניף מר ניסים ניצ'קו. "שירותי עו"ש ללא עמלות עם הפטור הרחב ביותר במערכת הבנקאית, הלוואות לכל מטרה לכל לקוחות הבנקים, חסכונות ופיקדונות בתנאים אטרקטיביים ומשכנתאות המותאמות לצרכי מגזר החרדי".

סניף ביתר עילית החדש בנוי בשיטה ייחודית ובטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לתת ללקוחות שירות מקצועי ויעיל ובשעות קבלת קהל גמישות ונוחות. הסניף מחזיק בחדרי וידיאו חדישים המאפשרים מתן שירות אישי ובאופן פרטי ללקוחות ותיקים וחדשים בשעות נוחות ובצורה יעילה. שעות הסניף אף הן מתוכננות לרווחת התושבים ולכן הסניף יהיה פתוח ויעמוד לרשות הציבור בכל יום בין השעות 9 בבוקר ל- 8 בערב ברציפות ובימי שישי עד השעה 12:30.

צבי ברוורמן OLYMPUS DIGITAL CAMERA



0 תגובות